Numer | Nazwa projektu | Data zadania / Ostateczny termin oddania | Opis projektu | |||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 a) | Problem siwego magazyniera | 2014-10-22 2014-11-12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 b) | Malowanie liczbami | 2014-10-22 2014-11-12 |
Opis formatu pliku
http://www.math.edu.pl/malowanie-liczbami http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrazek_logiczny | |||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Boidy | 2014-10-16 2014-11-19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Przeszukiwania wszerz, w głąb, w głąb z iteracyjnym pogłębianiem oraz uniform-cost | 2014-11-05 2014-11-26 |
Mój przykładowy programLabiryntyOpis formatu pliku Wygląd pól labiryntu (numeracja pól zgodnie z opisem w skrypcie, na wszelki wypadek podaję obok)
Graf dla uniform-costOpis formatu pliku dla zadania unfiorm-cost | |||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Algorytm Best First Search lub A* | 2014-11-19 2014-12-03 |
Grafy w przestrzeniOpis formatu pliku Przykładowa plansza:oraz proponowany koszt wejścia na pola:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Automaty i symulacja zachowania | 2014-11-26 2014-12-10 |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kółko i krzyzyk i and-or drzewa | 2014-12-03 2014-12-17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Mini-max i prosta gra | 2014-12-10 2015-01-07 |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Drzewa decyzyjne | 2014-12-17 2015-01-14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Gra "Czołgi" | 2015-01-07 2015-01-28 |