Elementarne przeszukiwanie
|
Elementarne algorytmy "naiwnego" przeszukiwania przestrzeni.
|
|
Bardziej inteligentne przeszukiwanie
|
Algorytm znajdywania optymalnej ścieżki w oparciu o posiadane już informacje oraz przewidywany koszt pokonania dalszej drogi.
|
|
Minimax
|
Najprostszy z algorytmów pozwalający stworzyć niebanalną grę. Niestety słaby "wydajnościowo".
|
|
Literki
|
Sieci neuronowe jako klasyfikator.
|
|
Hopfield
|
Sieć Hopfielda jako pamięć asocjacyjna.
|
|
Kompresja
|
Czołg
|
Sieci neuronowe jako element uczący się w grach komputerowych.
|
|
Boidy
|
Symulowanie zachowań stadno-grupowych.
|
|
Sterownik rozmyty
|
Logika rozmyta, czyli jeśli black & white to tylko w piosence...
Dane (zbiór 1)
|
|