Implementujemy algorytm tworzenia kodów na GPU. Poprawiamy algorytm sortowania.
Rozdzielamy kod CPU i GPU na dwa niezależne projekty. Implementujemy algorytm budowy drzewa na GPU. Wymyślamy algorytm tworzenie kodów z drzewa Huffmana na GPU (opis metody tworzenia kodów na GPU by fulmanp).
Implementujemy dwulistowy algorytm tworzenia drzewa na CPU (patrz kod w HuffmanCPUPartTest01.c). Zaczynamy implementować tworzenie drzewa na GPU (opis metody tworzenia drzewa na GPU by fulmanp).
Dodano funkcje sortujące tablicę na GPU (opis metody sortowania by fulmanp).
Wersja programu działająca na CPU i GPU w oparciu o wiele wątków (histogramV2) oraz pamięć współdzieloną (histogramV3).
Wersja programu działająca na CPU i GPU w oparciu o jeden wątek. Dodano pomiar czasu.
Wersja programu działająca na CPU i GPU w oparciu o jeden wątek.