Programowanie na platformę iOS, 1
Informacje o przedmiocie w tym warunki zaliczenia
Skrócony opis
Zajęcia (28h) składają się z trzech części:
- Wprowadzenie do języka Objective-C (6h)
- Podstawy tworzenia aplikacji na platformę iOS (16h)
- Praca nad projektem zaliczeniowym (6h)
Wymagania wstępne
Umiejętność programownia w języku C oraz znajomość zasad tworzenia oprogramowania obiektowego.
Efekty kształcenia
Po zakończonym kursie student:
- w zakresie WIEDZY
- xxx
- w zakresie UMIEJĘTNOŚCI
- xxx
- xxx
- w zakresie KOMPETENCJI
- xxx
Treści kształcenia
- Wprowadzenie do języka Objective-C (6h)
- Wprowadzenie do obsługi komputerów z systemem OS X oraz języka Objective-C.
- Objective-C: klasy, część I.
- Objective-C: klasy, część II.
- Objective-C: typy danych.
- Podstawy tworzenia aplikacji na platformę iOS (16h)
- iOS: pierwsza aplikacja.
- iOS: elementy interfejsu użytkownika.
- iOS: zapisywanie danych.
- iOS: aplikacje wieloekranowe (multiview applications).
- iOS: zakładki (tab bars).
- iOS: menu nawigacyjne (navigation controllers).
- iOS: widok tabelaryczny (table view).
Metody i kryteria oceniania
Na ocenę ogólną z zajęć składa się:
Na ocenę z ćwiczeń składa się:
- Projekt praktyczny związany z tworzeniem aplikacji dla systemu iOS.
Projekt sprawdza efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji (efekty: xxx).
Literatura podstawowa
Literatura uzupełniająca
- Wszelkie inne materiały podane na stronie głównej przedmiotu.