Programowanie na platformę iOS, 1
Informacje o przedmiocie w tym warunki zaliczenia

Skrócony opis

Zajęcia (28h) składają się z trzech części:

  1. Wprowadzenie do języka Objective-C (6h)
  2. Podstawy tworzenia aplikacji na platformę iOS (16h)
  3. Praca nad projektem zaliczeniowym (6h)

Wymagania wstępne

Umiejętność programownia w języku C oraz znajomość zasad tworzenia oprogramowania obiektowego.

Efekty kształcenia

Po zakończonym kursie student:

  1. w zakresie WIEDZY
    1. xxx
  2. w zakresie UMIEJĘTNOŚCI
    1. xxx
    2. xxx
  3. w zakresie KOMPETENCJI
    1. xxx

Treści kształcenia

  1. Wprowadzenie do języka Objective-C (6h)
    1. Wprowadzenie do obsługi komputerów z systemem OS X oraz języka Objective-C.
    2. Objective-C: klasy, część I.
    3. Objective-C: klasy, część II.
    4. Objective-C: typy danych.
  2. Podstawy tworzenia aplikacji na platformę iOS (16h)
    1. iOS: pierwsza aplikacja.
    2. iOS: elementy interfejsu użytkownika.
    3. iOS: zapisywanie danych.
    4. iOS: aplikacje wieloekranowe (multiview applications).
    5. iOS: zakładki (tab bars).
    6. iOS: menu nawigacyjne (navigation controllers).
    7. iOS: widok tabelaryczny (table view).

Metody i kryteria oceniania

Na ocenę ogólną z zajęć składa się:

Na ocenę z ćwiczeń składa się: Projekt sprawdza efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji (efekty: xxx).


Literatura podstawowa

Literatura uzupełniająca