Programowanie na platformę iOS, 1
Informacje o przedmiocie w tym warunki zaliczenia

Skrócony opis

Zajęcia (28h) składają się z trzech części:

  1. Wprowadzenie do języka Swift (8h) (zajęcia: 1-4)
  2. Sprawdzian umiejętności w zakresie języka Swift (2h) (zajęcia: 6)
  3. Podstawy tworzenia aplikacji na platformę iOS (14h) (zajęcia: 5, 7-12)
  4. Praca nad projektem zaliczeniowym (4h) (zajęcia: 13-14)

Wymagania wstępne

Umiejętność programownia w dowolnym imperatywnym języku (C/C++, Python, Pascal itp) oraz znajomość zasad tworzenia oprogramowania obiektowego.

Efekty kształcenia

Po zakończonym kursie student:

  1. w zakresie WIEDZY
    1. xxx
  2. w zakresie UMIEJĘTNOŚCI
    1. xxx
    2. xxx
  3. w zakresie KOMPETENCJI
    1. xxx

Treści kształcenia

  1. Wprowadzenie do języka Swift (8h)
    1. Swift - podstawy.
    2. Swift - funkcje. Swift - klasy (podstawy).
    3. Swift - klasy (inicjalizacja, zagnieżdżanie, kontrola dostępu).
    4. Swift - klasy (błędy, protokoły, rozszerzenia, generyczność).
  2. Podstawy tworzenia aplikacji na platformę iOS (12h)

Metody i kryteria oceniania

Na ocenę ogólną z zajęć składa się:

Na ocenę z ćwiczeń składa się: Projekt sprawdza efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji (efekty: xxx).


Literatura podstawowa

Literatura uzupełniająca