Napisać program "Dice" według poniższych wymagań:
- Układ ekranu przedstawia poniższy schemat:
+-----------------+
| +---+ |
| |ILE| | <-- TextField
| +---+ |
| |
| +--o+ LABEL | <-- Switch (toggle) + Label
| |
| +--+ +--+ |
| |S1| ... |SN| | <-- TextField(s)
| +--+ +--+ |
| |
| +--+ +--+ |
| |I1| ... |IN| | <-- Images
| +--+ +--+ |
| |
| +-------+ |
| | Losuj | | <-- Button
| +-------+ |
| |
| +--+ +--+ |
| |L1| |LN| | <-- Images
| +--+ +--+ |
+-----------------+
- Pole ILE określa ile kostek do gry ma być widocznych (zakładamy sensowne ograniczenie - max 5? 7?)
- Switch Określa czy wszystkie kostki są takie same czy nie.
- LABEL to statyczne pole tekstowe opisujące znaczenie pola Switch.
- S1 (wymagane) i ewentualnie kolejne pola S2 do SN pozwalają wpisać maksymalną liczbę oczek na kolejnych kostkach.
- Liczba pól S1 do SN zależna jest od stanu przycisku Switch – albo jest tylko jedno pole, albo jest N pól.
- Wartość N zależna jest od liczby wpisanej do pola ILE.
- W przypadku wpisania niewłaściwej wartości w pole ILE wyświetl użytkownikowi krótki komunikat informacyjny za pomocą Toast.
- Pola I1 do IN to obrazki przedstawiające ścianki kostki (zawsze jest ich N) - odpowiednie rysunki wykonaj samodzielnie.
- Pola L1 do LN przedstawiają układ oczek na kostkach z poprzedniego losowania.
Materiały pomocnicze: