Zadania
Napisać program "Dice" według poniższych wymagań:
  1. Układ ekranu przedstawia poniższy schemat:
    +-----------------+
    |  +---+          |
    |  |ILE|          |  <-- TextField
    |  +---+          |
    |                 |
    |  +--o+  LABEL   |  <-- Switch (toggle) + Label
    |                 |
    |  +--+     +--+  |
    |  |S1| ... |SN|  |  <-- TextField(s)
    |  +--+     +--+  |
    |                 |
    |  +--+     +--+  |
    |  |I1| ... |IN|  |  <-- Images
    |  +--+     +--+  |
    |                 |
    |    +-------+    |
    |    | Losuj |    |  <-- Button
    |    +-------+    |
    |                 |
    |  +--+     +--+  |
    |  |L1|     |LN|  |  <-- Images
    |  +--+     +--+  |
    +-----------------+
    
  2. Pole ILE określa ile kostek do gry ma być widocznych (zakładamy sensowne ograniczenie - max 5? 7?)
  3. Switch Określa czy wszystkie kostki są takie same czy nie.
  4. LABEL to statyczne pole tekstowe opisujące znaczenie pola Switch.
  5. S1 (wymagane) i ewentualnie kolejne pola S2 do SN pozwalają wpisać maksymalną liczbę oczek na kolejnych kostkach.
  6. Liczba pól S1 do SN zależna jest od stanu przycisku Switch – albo jest tylko jedno pole, albo jest N pól.
  7. Wartość N zależna jest od liczby wpisanej do pola ILE.
  8. W przypadku wpisania niewłaściwej wartości w pole ILE wyświetl użytkownikowi krótki komunikat informacyjny za pomocą Toast.
  9. Pola I1 do IN to obrazki przedstawiające ścianki kostki (zawsze jest ich N) - odpowiednie rysunki wykonaj samodzielnie.
  10. Pola L1 do LN przedstawiają układ oczek na kostkach z poprzedniego losowania.
Materiały pomocnicze: