Projekt numer 1: napisać aplikację spełniającą następujące warunki
Na ekranie głównym aplikacji widoczne jest jedno pole tekstowe (textMessage) i przycisk Send.
Naciśnięcie przycisku Send powoduje
przejście do kolejnego ekranu (ActivityShowMessage);
wypisania na ekranie ActivityShowMessage tekstu wpisanego w pole textMessage.
Co po tym projekcie powinno się znać / wiedzieć / umieć
Znać i umieć opisać poszczególne składniki prostej aplikacji.
Opisać znaczene pliku Manifest.
Czym są zasoby i jak są reprezentowane.
Sposób testowania i oczekiwane efekty
Po uruchomieniu aplikacji powinno być widoczne pole tekstowe i przycisk
W pole tekstowe wpisujemy tekst kontrolny (Test text w tym przypadku)
i naciskamy przycisk SEND TEXT
Naciśnięcie przycisku w poprzednim kroku powinno spowodować uruchomienie drugiej aktywności. Aktywność ta powinna wyświetlić uprzednio wpisany tekst (za pomocą komponentu TextView).
Dodatkowe zasoby
W ramach projektu utworzono strukturę katalogowo plikową pokazaną poniżej
zawierającą następujące pliki