Programowanie strukturalne
  1. Zajęcia 1
    • Materiały
    • Zadania
    • Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
  2. Zajęcia 2
    • Materiały
      • calculator.c - przekazywanie argumentów do programu z linii poleceń
    • Zadania
    • Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
  3. Zajęcia 3
  4. Zajęcia 4
    Praca z plikami
  5. Zajęcia 5
    Kolokwium zaliczeniowe z pracy ze strukturami.
    Wstęp do pracy z dynamicznymi strukturami danych - stos.
    • Materiały
    • Zadania
    • Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
  6. Zajęcia 6
    Implementujemy kolejkę cykliczną.
  7. Zajęcia 7
    Implementujemy kolejkę dwukierunkową.
  8. Zajęcia 8
    Implementujemy obsługę liczb naturalnych o dowolnej liczbie cyfr.
  9. Zajęcia 9
    Implementujemy grę w okręty.
  10. Zajęcia 10
    Sprawdzanie programów z kolokwium II
    • Materiały
    • Zadania
    • Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
  11. Zajęcia 11
    Sprawdzanie programów z kolokwium II
    • Materiały
    • Zadania
    • Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
  12. Zajęcia 12
    Szablony i operatory
    • Materiały
    • Zadania
    • Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
      • Zasady "konstrukcji" i użycia szablonów i operatorów.
  13. Zajęcia 13
    Kolokwium zaliczeniowe z całości materiału ze szczegolnym uwzględnieniem szablonów i operatorów.
  14. Zajęcia 14
    Omówienie wyników kolokwium.
  15. Zajęcia 15
    Podsumowanie materiału.

Materiały