Programowanie strukturalne
- Zajęcia 1
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 2
- Materiały
- calculator.c - przekazywanie argumentów do programu z linii poleceń
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 3
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 4
Praca z plikami
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Jak operować plikami w języku C++.
- Zajęcia 5
Kolokwium zaliczeniowe z pracy ze strukturami.
Wstęp do pracy z dynamicznymi strukturami danych - stos.
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 6
Implementujemy kolejkę cykliczną.
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 7
Implementujemy kolejkę dwukierunkową.
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 8
Implementujemy obsługę liczb naturalnych o dowolnej liczbie cyfr.
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 9
Implementujemy grę w okręty.
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 10
Sprawdzanie programów z kolokwium II
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 11
Sprawdzanie programów z kolokwium II
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zajęcia 12
Szablony i operatory
- Materiały
- Zadania
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Zasady "konstrukcji" i użycia szablonów i operatorów.
- Zajęcia 13
Kolokwium zaliczeniowe z całości materiału ze szczegolnym uwzględnieniem szablonów i operatorów.
- Zajęcia 14
Omówienie wyników kolokwium.
- Zajęcia 15
Podsumowanie materiału.
Materiały