Skrócony opis
xxx
Wymagania wstępne
xxx
Efekty kształcenia
- w zakresie WIEDZY
- xxx
- w zakresie UMIEJĘTNOŚCI
- xxx
- xxx
- w zakresie KOMPETENCJI
- xxx
Treści kształcenia
- xxx
Metody i kryteria oceniania
Na ocenę ogólną z zajęć składa się:
- ocena z wykładu (30%)
- ocena z ćwiczeń (70%)
Na ocenę z wykładu składa się:
- Ocena z egzaminu pisemnego (100%)
Na ocenę z ćwiczeń składa się:
- ocena z projekty wykonane w Unity (50%)
- ocena zależna od ilości punktów uzyskanych za oddane projekty (50%)
Ilość punktów | Ocena |
xxx | 3.0 |
xxx | 3.5 |
xxx | 4.0 |
xxx | 4.5 |
xxx | 5.0 |
Domyślna punktacja za zadania, jeśli nie podano inaczej, to 1pkt za zadanie. Ostateczny termin oddania jest terminem uwzględniającym wszelkie poprawki. Nie nalezy zatem czekać z oddaniem do tej daty, gdyż w przypadku konieczności dokonania poprawek w programie, nie będzie już kiedy tego zrobić.
Egzamin pisemny sprawdza efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji (efekty: xxx).
Projekty sprawdzają efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji (efekty: xxx).
Literatura podstawowa
3D
- Patrick Felicia, Getting Started with Unity, Packt Publishing, 2013
- Will Goldstone, Unity 3.x Game Development Essentials, Packt Publishing, 2011
2D
- Dave Calabrese, Unity 2D Game Development, Packt Publishing, 2014
Teoria
- [Mad, 2014] Sanjay Madhav, Game Programming Algorithms and Techniques, Addison-Wesley, 2014 (free sample)
- [Hug, 2014] John F. Hughes et al., Computer Graphics. Principles and Practice., Third Edition, Addison-Wesley, 2014
Literatura uzupełniająca