aktywny udział w zajęciach (terminowe oddawanie mini-projektów robionych na zajęciach);
Każdy z uczestników zajęć wysyła do mnie implementacje zadanych zadań. Proszę je przesyłać (najlepiej same źródła) w postaci spakowanej (zip, bardzo proszę aby nie był to rar) stosując dla przesyłanego pliku następującą konwencję nazewniczą
Nie używać dużych liter i polskich znaków.
Nazwa pliku powinna pasować do schematu: nazwisko_imie_nrZajec_nrProjektu.zip
nrZajec i nrProjektu muszą być dwucyfrowe, więc w razie konieczności nalży pojedyńczą cyfrę poprzedzić zerem.
oddanie i omówienie projektu.
Literatura
Zasadniczo większość informacji jest w sieci - odpowiednie linki będą podawane na bieżąco w trakcie zajęć. Jedyną dobrą książką (nie tyle może ze względu na obszerność tematu, choć trudno jej coś zarzucić, ale niezwykle jasny sposób przedstawienie wiadomości) jest książka J. Sandersa i E. Kandrota (dane poniżej).
Jason Sanders, Edward Kandrot, CUDA by example. An Introduction to General-Purpose GPU Programming, Addison-Wesley, 2011 (dostępne jest wydanie polskie, wydawnictwo HELION)
Nicholas Wilt, The CUDA Handbook. A Comprehensive Guide to GPU Programming, Emerald Edition, 2013
Wen-mei W. Hwu, GPU Computing Gems, Emerald Edition, 2011