potectedVsPrivate_1.zip
|
Badamy różnice pomiędzy protected a private.
|
|
toString.zip
|
Nadpisanie obecnej w każdej klasie (dzięki dziedziczeniu z Object) metody toString co pozwala np. na intuicyjne wypisywanie informacji o obiekcie.
|
|
Constructor01.zip
|
Tworzymy 3 klasy A, B (potomną od A) oraz C (potomną od B), bez żadnych konstruktorów i metod. Następnie tworzymy po jednym obiekcie każdej z klas.
|
|
Constructor02.zip
|
Jak wyżej, czyli tworzymy 3 klasy A, B (potomną od A) oraz C (potomną od B), ale z nadpisanymi konstruktorami domyślnymi (bezparametrowymi), z których każdy wypisuje krótki komunikat. Następnie tworzymy po jednym obiekcie każdej z klas. Śledzimy i analizujemy komunikaty.
|
|
Constructor03.zip
|
Jak wyżej, czyli tworzymy 3 klasy A, B (potomną od A) oraz C (potomną od B), ale z nadpisanymi konstruktorami domyślnymi (bezparametrowymi) w klasach A i C, z których każdy wypisuje krótki komunikat. W klasie B próbujemy natomiast utworzyć tylko konstruktor z parametrem. Aby sie to udało, zachodzi konieczność użycia super
|
|
Super01.zip
|
Użycie super w celu dostania się do składowych odziedziczonych a przysłoniętych w klasie potomnej przez składowe o tej samej nazwie.
|
|
gra01.zip
|
Prosta gra w zgadywanie liczby - używamy prostych okienek dialogowych.
|
|
|