Programowanie urządzeń przenośnych
Informacje o przedmiocie w tym warunki zaliczenia

Skrócony opis

Wymagania wstępne

Umiejętność programowania w Javie, znajomość podstaw programowania w C.

Efekty kształcenia

Po zakończonym kursie student:

  1. w zakresie WIEDZY
    1. Ma wiedzę na temat sposobów tworzenia aplikacji działających na wybranych urządzaniach mobilnych.
  2. w zakresie UMIEJĘTNOŚCI
    1. Posiada umiejętność tworzenia aplikacji na platformę Android.
    2. Potrafi samodzielnie kształcić się poprzez pozyskiwanie informacji z dostępnych źródeł krajowych oraz zagranicznych.
  3. w zakresie KOMPETENCJI
    1. Rozumie potrzebę śledzenia ciągłych zmian i zdobywania umiejętności pozwalających na korzystanie z najnowszych technologii komputerowych.

Treści kształcenia

  1. Budowa prostej aplikacji dla systemu Android
  2. Interfejs użytkownika
  3. Intencje i usługi
  4. Przechowywanie danych
  5. Powiadomienia i alarmy
  6. Zapoznanie z podstawami tworzenia aplikacji dla systemu iOS.

Metody i kryteria oceniania

Na ocenę ogólną z zajęć składa się:

Na ocenę z wykładu składa się: Na ocenę z ćwiczeń składa się: Projekty sprawdzają efekty kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji (efekty: 1.1, 2.1, 2.2, 3.1).

Literatura podstawowa

Literatura uzupełniająca