LaTeX
Wyniki egzaminu z dnia 2017.02.01
- 2016-10-05
- Wykład Zajęcia organizacyjne
- 2016-10-12
- Wykład LaTeX - podstawy
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć
- Znać elementarną strukturę najprostszego dokumentu.
- Umieć podzielić dokument na ,,części'' (sekcje, podsekcje itd).
- Umieć wstawić do dokumentu proste wyrażenia matematyczne.
- 2016-10-19
- Wykład LaTeX - podstawy, część 2
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- Umieć wstawić zdjęcie do dokumentu.
- Umieć dodać spis treści, tabel, rysunków.
- Umiec ustawić język dokumentu na polski.
- Umieć dodać bibliografię i cytowania (cite).
- Tworzyć przypisy i odniesienia za pomocą ref oraz pageref.
- Korzystając z pakietu listings zamieścić w dokumencie listing programu.
- Utworzyć listę wypunktowaną i numerowaną.
- Wpływać na kształt fontu (textbf, emph).
- Wpływać na wielkość fontu za pomocą tiny, LARGE itd.
- Znać olecenie verb.
- Znać polecnie i pakiet url.
- Znać polecenie textbackslash.
- 2016-10-26
- Wykład LaTeX - podstawy, część 3
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-11-09
- Wykład MetaPost - podstawy, część 1
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-11-16
- Wykład MetaPost - podstawy, część 2
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-11-23
- Wykład MetaPost - podstawy, część 3
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-11-30
- Wykład MetaPost - podstawy, część 4
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-12-07
- Wykład LaTeX - tabele
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-12-14
- Wykład LaTeX - kody źródłowe
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2016-12-21
- Wykład Asymptote
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2017-01-11
- Wykład Asymptote
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2017-01-18
- Wykład Asymptote 3D - problemy z aplikacją :(
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2017-01-25
- Wykład Beamer
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
- 2017-02-02
- Wykład Zaliczenie
- Materiały
- Materiały powstałe na zajęciach
- Projekt numer X:
- brak
- Co po tych zajęciach powinno się znać / wiedzieć / umieć (w elementarnym, pokazanym na zajęciach zakresie)
Materiały na zaliczenie
- Różnica w składzie dokumentu opartym o znaczniki (LaTeX) i metody wizualne WYSIWYG (Word, Open Office...)
- Opisz strukturę dokumentu LaTeX-owego.
- Podaj przykład rysunku MetaPost i opisz znaczenie poszczególnych części kodu.
- W jakich sytuacjach użyjesz narzędzia typu LaTeX a kiedy skorzystasz z edytorów wizualnych?
Dodatkowe materiały